DAG 9 KO CHANG - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van janny viguurs - WaarBenJij.nu DAG 9 KO CHANG - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van janny viguurs - WaarBenJij.nu

DAG 9 KO CHANG

Door: jannysjef

Blijf op de hoogte en volg janny

25 Mei 2012 | Thailand, Bangkok

Dag 9. : KO CHANG

Vanmorgen lekker bijtijds opgestaan, genoten van een uitgebreid ontbijt. Toen naar t strand, het is hier in t hotel niet druk, af en toe een groep, dus we waren de enigen op t strand. Heerlijk, bewolkt, weliswaar, maar niet zo heel heet.
Lekker lui boekie lezen, beetje soezen, bakkie koffie, kortom... Niks doen.tis hier echt super dit sea view spa resort hotel.
Het ligt aan de westkust van Ko Chang, een eiland van 20 km lang, niet groot dus, aan de rand toeristisch met mooie stranden, en verder jungle. De apen spelen hier op t parkeerterrein. 
In de loop van de dag is het gaan regenen, onweren met windstoten, de voorspellingen blijven nog een paar dagen zo, voor de hele regio, dus hebben we besloten hier te blijven. Als het droog is, liggen we op t strand, het is 32 graden, dus prima. Bruin is voor mij niet belangrijk, maar dat komt langzaam boven, zonder verbranden.
Kortom, wij vervelen ons niet hier.
Mijn moeder skypt tegenwoordig, dat is toch wel bijzonder he.Wel lekker kunnen we bijkletsen, ben ik weer op de hoogte van alle wel en wee in Den Bosch.
Ik ga mijn kopje thee leeg drinken, en hoop beter te slapen dan gisteren, toen heb ik nog een paar schoenen gekocht, die Lucy had gevonden bij de outlet van Fred la Bretonniere in Waalwijk, vanwege t tijdsverschil werd ik midden in de nacht wakker van de sms.
Kort verslag, maar weinig beleefd!
Ik wens jullie een fijn pinksterweekend en een gezellige Jazz in Duketown, komt goed met het mooie weer, jammer dat we er niet zijn, maar ja, hier is t ook fijn!

  • 25 Mei 2012 - 21:59

    Bosschenaar:

    We gaan lekker Jazzen...maar jullie ook lekker genietennvan jullie vakantie...

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Thailand, Bangkok

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

08 Juni 2012

LAATSTE DAG BANGKOK - DUBAI - HOME

05 Juni 2012

Dag 19 : Jomtien, laatste dag

04 Juni 2012

Dag 18 : JOMTIEN

02 Juni 2012

Dag 17 JOMTIEN

01 Juni 2012

Dag 15 JOMTIEN
janny

Actief sinds 15 Mei 2012
Verslag gelezen: 118
Totaal aantal bezoekers 16440

Voorgaande reizen:

07 Februari 2015 - 27 Februari 2015

Thailand 2015. -1

30 Oktober 2013 - 22 November 2013

Thailand en Laos 2013

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: