KO CHANG DAG 10 - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van janny viguurs - WaarBenJij.nu KO CHANG DAG 10 - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van janny viguurs - WaarBenJij.nu

KO CHANG DAG 10

Door: jannysjef

Blijf op de hoogte en volg janny

26 Mei 2012 | Thailand, Bangkok

Dag 10:KO CHANG

Heerlijk weertje vandaag, wisselend bewolkt zouden we het in Nederland noemen. Af en toe een bui, maar daar hoef je niet voor naar binnen, opgedroogd ben je zo. Het is 32 C.
We hebben een heerlijke strandwandeling gemaakt, en toen kwamen we het koppel tegen uit Slowakije, die we ontmoet hadden bij de pier, voor de boot naar Ko Chang. Eindelijk weer eens mensen om een gesprek mee te voeren! Want met de
Thai praat je echt steenkolen-Engels, you want drink, i want check, etc.!
We hebben nog wat met ze gedronken en moesten ze vertrekken omdat t vloed werd en je dan niet meer over strand terug kunt. Wij  zijn aan t zwembad gaan liggen, ikke met mijn boek, gisteren aan begonnen, vandaag uit! Ester Verhoef, Déjà vu. Zooo spannend. nu is t uit en dan moet ik altijd even afkicken.

Het skypen lukt hier niet zo best, mijn internet is hier erg traag.Dat is wel heel jammer, want ik moet eerlijk zeggen, dat ik de kleinkinderen best wel begin te missen en dat was nou net mooi geweest om te skypen. Hadden we die snoetjes eens even kunnen zien, morgen maar eens kijken of ik ergens een paar gieg snel internet kan scoren, zou wel fijn zijn.

Vanavond hebben we luxe gegeten, tis per slot zaterdag avond. We zaten helemaal alleen, met ons tweetjes in t restaurant, samen met een prachtige grote vlinder.Het was een nachtvlinder, wel zo groot als mijn hand. Hij kwam alleen een beetje dichtbij... En hier staan overal ventilators, dus ikke de zenuwen dat ie tegen me aan zou vliegen, ja ik ben nou eenmaal een zeikerd, kan er ook niks aan doen! Maar het is niet gebeurd. De mens lijdt t meest van t lijden dat ie vreest, haha klopt inderdaad. Die kakkerlak zat op mijn arm, kriebelde een beetje, pas toen ik m zag was t paniek! Maar ja, misschien moet ik in therapie, of onder hypnose of zo....

Zie net op tv dat de banken in Spanje om dreigen te vallen, moet maar 21 miljard ingepompt, of je een emmertje leegschud, tis toch niet te geloven.
Niet dat wij belangen hebben in Spaanse banken, maar tis wel bizar wat er gebeurt allemaal. En onze wisselkoers wordt slechter, dat is niet de bedoeling.

En Sjef? Sjef leest! Overal zie ik hem met zijn E- reader, daar is ie onafscheidelijk mee.tis ook wel een supergemakkelijk ding. Geen gesjouw met boeken, en een hele bieb bij de hand.
Ik ga mijn Jerusalem-Nikes eens binnen halen, voordat er straks een aap mee rondwandelt, er zitten hier overal waarschuwings stickers, dat je alles goed op slot moet doen, omdat die apen gewoon brutaal zijn en naar binnen willen.
En ... Ook op apen heb ik het niet! En dat trauma heb ik 5 jaar terug op Krabi opgelopen, toen we midden in een mangrovebos ineens oog in oog stonden met een behoorlijk argressief exemplaar. We zijn uiteindelijk tussen een groep schoolkinderen er langs gegaan, dus apen, daar passen we voor op!
Wel, het was weinig nieuws, maar ik ben weer bijgepraat, fijne avond en geniet van t mooie weer.
Veel groeten vanuit een relaxed, prachtig Ko Chang, Thailand.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Thailand, Bangkok

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

08 Juni 2012

LAATSTE DAG BANGKOK - DUBAI - HOME

05 Juni 2012

Dag 19 : Jomtien, laatste dag

04 Juni 2012

Dag 18 : JOMTIEN

02 Juni 2012

Dag 17 JOMTIEN

01 Juni 2012

Dag 15 JOMTIEN
janny

Actief sinds 15 Mei 2012
Verslag gelezen: 129
Totaal aantal bezoekers 16427

Voorgaande reizen:

07 Februari 2015 - 27 Februari 2015

Thailand 2015. -1

30 Oktober 2013 - 22 November 2013

Thailand en Laos 2013

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: