Dag 15 JOMTIEN - Reisverslag uit Jomtien, Thailand van janny viguurs - WaarBenJij.nu Dag 15 JOMTIEN - Reisverslag uit Jomtien, Thailand van janny viguurs - WaarBenJij.nu

Dag 15 JOMTIEN

Door: jannysjef

Blijf op de hoogte en volg janny

01 Juni 2012 | Thailand, Jomtien

Dag 16: JOMTIEN

Wat is het hier toch prachtig, er staan 5 huizen in een grote tuin. Ieder huis heeft een buitenkeuken, dus ontbijtje is zo gemaakt. Afwassen? Niet nodig, dat komt de housekeeper doen, die brengt ook de krant, en koffiepads, en theezakjes en water en komt poetsen, en zorgt voor de was. Het huis is zeer comfortabel, met kluisje.. En tja een klein probleem, want ik heb m dichtgedaan met een code, maar met die code gaat ie niet meer open. Ik zal wel iets verkeerd gedaan hebben en Ik hoop dat mr Boy, de assistant van Ruud de Vos, de eigenaar, m kan resetten. Beetje onhandig om die hele safe mee te nemen naar de airport, want de paspoorten en de tickets zitten er in. Komt vast goed morgen.
Vandaag hebben we lekker rustig aan gedaan, vanmiddag zijn we naar Pattaya gegaan, dat wilden we toch wel eens zien, nou nou, wat een happening! Haha ze hebben dan Walking street, een grote kermis, met heel veel lawaai, lady boys en hoertjes, veel gillende lichtreclames, en proppers. Op een gegeven moment kreeg ik een menukaart in mijn handen geduwd, in t Russisch, dus ik zei English please, we wilden toch gaan eten. Dat stond op de achterkant, haha, t was een lijstje met sexvariaties met daarachter de prijs! Haha, ik zei, neen, ik moet eerst iets eten, tot straks, en we zijn lachend verder gelopen. Ik snap alleen niet, waarom ik dat lijstje kreeg, er was geen kerel te bekennen!

Uiteindelijk hebben we in die straat gegeten, en op ons gemak nog eens alles aanschouwd. We hoeven er niet meer terug, maar t was leuk om gezien te hebben en of t 's nachts een Sodom en Gomorra wordt, tja dat kan ik je niet vertellen, maar ik denk van wel.

Maar ook in Pattaya zit Tuk com, en daar gingen we heen om eens te kijken wat reparatie van Sjef zijn telefoon kostte.Dat was een succes, binnen 2 uur een nieuw glas voor de somma van 38 euri. Wij helemaal blij! Ik heb er nog een connector en  een cover voor de Ipad van Gucci, gekocht, sjiek of niet!
Net toen we thuiskwamen brandde de wierook tegen de muggen en lag er een zachter hoofdkussen voor me klaar, dat doet de housekeeper dus ook nog.

En nu zitten we lekker binnen in de airco, met Bvn tv, dus Nederlandse en Vlaamse programma's, dus vervelen doen we ons nog steeds niet.
Morgen maar eens naar t strand kijken, maar eerst lekker slapen, we schrikken alleen af en toe van een hagedisje, maar ja je leest t goed, daar ben ik niet bang van :)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Thailand, Jomtien

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

08 Juni 2012

LAATSTE DAG BANGKOK - DUBAI - HOME

05 Juni 2012

Dag 19 : Jomtien, laatste dag

04 Juni 2012

Dag 18 : JOMTIEN

02 Juni 2012

Dag 17 JOMTIEN

01 Juni 2012

Dag 15 JOMTIEN
janny

Actief sinds 15 Mei 2012
Verslag gelezen: 284
Totaal aantal bezoekers 16431

Voorgaande reizen:

07 Februari 2015 - 27 Februari 2015

Thailand 2015. -1

30 Oktober 2013 - 22 November 2013

Thailand en Laos 2013

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: