LAATSTE DAG BANGKOK - DUBAI - HOME - Reisverslag uit Jomtien, Thailand van janny viguurs - WaarBenJij.nu LAATSTE DAG BANGKOK - DUBAI - HOME - Reisverslag uit Jomtien, Thailand van janny viguurs - WaarBenJij.nu

LAATSTE DAG BANGKOK - DUBAI - HOME

Door: jannysjef

Blijf op de hoogte en volg janny

08 Juni 2012 | Thailand, Jomtien

Dag 22: BANGKOK -DUBAI -AMSTERDAM EN NAAR HUIS

Om 18 .00 uur gisteravond met Charuda afgesproken, die op ons wachtte in de lobby van het hotel. We zijn de stad in gegaan om te dineren. Eerst met de watertaxi, in de stromende regen opstappen in een longtailboat, dat is smal, glibberig en t moet vooral snel, dus niet zo handig met grote zware handbagagetas, maar enfin we zijn aan boord gekomen en er ook weer af.
Toen nog een eind gelopen, dwars door de winkels en in een gezellig restaurant gezeten, gepraat en gegeten. Tijd in de gaten houden, want  we moeten naar t vliegveld. Na een gezellige avond taxi opgezocht die ons naar t hotel wilde brengen om de bagage op te halen en door kon rijden naar het vliegveld.
Hij heeft voor ons gezongen, hij kwam van Isaan, en toen we vertelden dat we daar de vorige keer waren, was t helemaal goed.
We waren dus ruim op tijd op Suvarnabumi, ingecheckt en nog even naar de lekkere luchten afdeling en natuurlijk wat gekocht.
Ik was vergeten in Bangkok zo 'n poesje te kopen dat met 1 pootje zwaait, had er een voor 350 bath gezien, en vergeten te kopen in de stad. Eindelijk vond ik er een, kostte het plastic ding 38 euro. En gierig als ik ben heb ik dat er natuurlijk niet aan uitgegeven!Sjef helemaal blij want die vindt t maar een ordinair ding. Maar het zou een goeie deal geweest zijn, want dan had ik alle souvenirs in de toilet thuis opgeruimd, en dan mocht alleen t poesje blijven. Nu zal ik bij de Mico moeten kijken, de eigenaresse is Thais, ze komt van Phitsanalok.
Trouwens we zijn weer op tijd weg, want in Sukhothai en Phitsanalok zijn weer overstromingen, evenals op de zuidelijke eilanden. Gelukkig maar, anders was t thuisfront weer ongerust.

Nu zijn we, na een goeie vlucht in zo 'n supergrote Airbus 380, in Dubai aangekomen. In tegenstelling tot toen we gingen, zijn we nu wel met de corridor op de luchthaven aangekomen en hebben we de hele afstand gelopen, lekker even bewegen.
Nu is het grote wachten begonnen, over een uurtje kunnen we hoop ik boarden voor de laatste etappe naar Amsterdam.
Daar de trein naar Den Bosch, en dan naar huis!

Inmiddels is het al vrijdagmorgen, we zijn dus prima thuis aangekomen, en alle kids alweer in de armen gesloten, heerlijk!
Als verjaardagcadeautje een paar mooie schoenen gekregen, dus mijn teleurstelling -Bangkok shopping :(. - is ruimschoots gecompenseerd!
We hebben vannacht heerlijk geslapen  in ons eigen bed.
Gewoon om half 8 opgestaan en eens zien hoe het vandaag gaat met onze jet-lag.
Alleen aan het weer zullen we weer moeten wennen, de tuindeur kan niet eens open, dat is jammer.
Eens even de koffers met anti insectenspray bewerken voordat ze weer naar de zolder verhuizen, en ongewenste gasten krijgen, boodschappen doen, naar mama, en Liesbeth een knuffel brengen want die is jarig vandaag.
We hebben het verrukkelijk gehad in Thailand, maar Hotel Home is toch wel 6 sterren waard!
We hebben nog heel veel films en foto's die moeten nog bewerkt worden, heel veel herinneringen aan mensen, mooie plekken, leuke en griezelige dingen, maar we hebben samen weer zoveel  te praten, en we vonden het fijn, al onze belevenissen met jullie te delen.
Mijn boek is klaar en ik hoop dat jullie het met plezier gelezen hebben.

Janny
En Sjef

  • 08 Juni 2012 - 22:11

    Ted:

    Welcome home Viguurs-jes.

    Zoals ik al eerder meldde heb ik jullie belevenissen als een spannend jongensboek gelezen. Het extra mailtje van Sjef jaagt me waarschijnlijk op kosten maar met zo'n promo-verhaal moeten we er dan (waarschijnlijk) ook maar eens aan geloven. Wat een avonturen!!! Fijn dat jullie zo genoten hebben en weer veilig terug zijn. Ik zou zeggen ....... op naar de plannen voor een volgende reis.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Thailand, Jomtien

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

08 Juni 2012

LAATSTE DAG BANGKOK - DUBAI - HOME

05 Juni 2012

Dag 19 : Jomtien, laatste dag

04 Juni 2012

Dag 18 : JOMTIEN

02 Juni 2012

Dag 17 JOMTIEN

01 Juni 2012

Dag 15 JOMTIEN
janny

Actief sinds 15 Mei 2012
Verslag gelezen: 357
Totaal aantal bezoekers 16426

Voorgaande reizen:

07 Februari 2015 - 27 Februari 2015

Thailand 2015. -1

30 Oktober 2013 - 22 November 2013

Thailand en Laos 2013

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: