Dag 2 River lodge hotel - Reisverslag uit Lampang, Thailand van janny viguurs - WaarBenJij.nu Dag 2 River lodge hotel - Reisverslag uit Lampang, Thailand van janny viguurs - WaarBenJij.nu

Dag 2 River lodge hotel

Door: jannysjef

Blijf op de hoogte en volg janny

18 Mei 2012 | Thailand, Lampang

Nou hier dan dag 2 van ons avontuur in Thailand en we zijn inmiddels in Lampang, Noord oost thailand . Ik denk dat ik hier moet zijn, beetje onduidelijk.gisteravond laat aangekomen hier in t River Lodge Hotel in Lampang.Op zich hebben we een goede reis gehad, met uiteindelijk 1,5 uur vertraging oo de vlucht naar Lampang. We zijn geland met fiks onweer en moesten met paraplus naar "de vertrekhal" daar werd op een pickup truck onze bagage binnengebracht,Klein vliegtuig vooral als je die enorme airbus gewend bent, maar we hadden een goeie piloot dus we zijn veilig geland.
Na een ritje met een taxi, alles stons blank.. Aangekomen in de Lodge. Het ligt prachtig in een heel mooi park, aan de rivier, tis net de jungle en de geluiden klinken ook zo, er zijn alleen geen apen.
We waren net binnen in onze lodge, een teakhouten huis op palen, toen we een raar beestengeluid hoorden! Nou dan weet je t al, Sjef moet op jacht! En ikke in paniek. Waar komt t vandaan? Niks te zien, niks te horen, zeker eem vogel op t dak. Geen rust meer en ik moet nog douchen, daar is t donker en er is een binnentuintje, zou ie daar zitten? Sjef mag eerst. Ik er achter aan en de kust leek veilig. We liggen net in bed en ja hoor ..zelfde geluid.Ik onder t laken en Mijn held weer op jacht. Gevonden, zit wel degelijk binnen, een soort gekko, een hagedis die af en toe fluit.Laat ik daar nou niet bang van zijn, dus o.k. Dan slapen! Lieve Sjef!
Vanochtend ontbijt in een houten restaurant, uitleg gekregen over fruit en planten, alles met handen en voeten, maar gesnapt. Dragonsfruit en banaantjes.
We besluiten om nog 1 nacht bij te boeken, te kort om morgen al weg te gaan, we willen immers naar de olifanten. We gaan naar t zwembad, tsjonge wat heet. Het is hier een drukte van belang, morgenvroeg om 8 uur is er een bruiloft, we mogen ook komen, dus doen we. Alles wordt versierd met foto's en bloemen, het wordt prachtig, ik zie een bellenblaasmachine, kooien met nep-tortelduifjes en nog veel meer. Alles speelt zich af pal voor de hangbrug die naar onze lodge gaat. We zitten dus eerste rang. Mooi!
Ik vraag me trouwens nog steeds af of ik in het juiste hokje aan t bloggen ben, maar dat lost zich wel op, we hebben hier wifi, en zelfs in de kamer.

  • 18 Mei 2012 - 11:44

    Han Viguurs:

    Fijn dat jullie goed zijn aangekomen en mooi om de bruiloft mee ta maken.
    Wist niet dat Sjef zo'n held is als het gaat om beesten vangen!
    Kan nog een avontuur worden deze reis.

  • 18 Mei 2012 - 22:35

    Sophie:

    zo nou dat klinkt alweer leuk hoor! ben benieuwd naar die bruiloft, jullie vast ook!
    hier alles oke, ik ga oma dit en skype morgen proberen uit te leggen, ben benieuwd!
    relax een beetje voordat jullie beginnen met reizen en ga zeker op die olifant dat is echt helemaal niet eng. (zelfs ik durf dat)
    dikke kus voor jullie!

  • 19 Mei 2012 - 10:36

    Oma/mama:

    zo wij hebben hier de skype geinstaleerd, dus nu lekker gratis bellen.
    alles doet het en zo moet het lukken.

    verder geen nieuws,
    groeten van oma

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Thailand, Lampang

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

08 Juni 2012

LAATSTE DAG BANGKOK - DUBAI - HOME

05 Juni 2012

Dag 19 : Jomtien, laatste dag

04 Juni 2012

Dag 18 : JOMTIEN

02 Juni 2012

Dag 17 JOMTIEN

01 Juni 2012

Dag 15 JOMTIEN
janny

Actief sinds 15 Mei 2012
Verslag gelezen: 155
Totaal aantal bezoekers 16433

Voorgaande reizen:

07 Februari 2015 - 27 Februari 2015

Thailand 2015. -1

30 Oktober 2013 - 22 November 2013

Thailand en Laos 2013

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: