Dag 15 naar JOMTIEN - Reisverslag uit Jomtien, Thailand van janny viguurs - WaarBenJij.nu Dag 15 naar JOMTIEN - Reisverslag uit Jomtien, Thailand van janny viguurs - WaarBenJij.nu

Dag 15 naar JOMTIEN

Door: jannysjef

Blijf op de hoogte en volg janny

31 Mei 2012 | Thailand, Jomtien

Dag 15 : naar Jomtien
Na een slechte slaap, opgestaan, verder ingepakt en naar receptie, waar de minibus al voor ons klaar stond. Op naar de ferry, wat een ouwe rammelbak die bus, met kapotte versnellingsbak de berg op, maar we zijn er gekomen. Met bus en al op de ferry en drie kwartier later waren we aan de overkant. Daar weer uur wachten op busje naar Jomtien.
Ach en daar in dat reisbureautje, dat was in een grote open loods, waar ook t restaurant (!) was, liepen 2 jonge wilde zwijntjes.Kan allemaal hier. T enige wat we op zulke plaatsen eten is omelet, en die smaakte best.
enfin, op tijd vertrokken onderweg raakten we nog aan de praat met een Canadees, die in Myanmar was geweest. We hadden een bont gezelschap in de bus, een israelier een canadees, een moslima, 2 amerikanen en een paar thai, en wij tweeën , had toch van alles kunnen worden, niet dan!
Maar we zijn zonder problemen overgekomen en 6 uur later, keurig voor de deur afgezet. Daar stond de eigenaar van www.dedrieolifanten.nl al op ons te wachten. Wat een prachtig huis! Brandschoon, buitenkeuken, jaccuzi, woonkamer en beneden slaapkamer en badkamer, gewoon super, ik had niet gedacht dat na de luxe van te Seaview we nog mooier zouden vinden.
Even nog Jomtien  in gelopen, dat is in elk geval een aardige stad, aan de zee. Wij op zoek naar een restaurantje en voor we t wisten liepen we in Gay street. Maar weer omgedraaid en een straat verder gelopen, lekker gegeten en na een ommetje naar huis. En nu in een heerlijke luie fauteuil even chillen en dan naar bed.

• 31 Mei 2012 - 20:27

Rachel:

Hallo.. Ik heb 'even' jullie dagverslagen liggen lezen in bed!! Denk dat ik nu wel lekker zal dromen (die insecten sla ik wel over)

Janny, nog van harte gefeliciteerd!

Ben benieuwd naar de verdere verhalen.

Lieve groet, Rachel