Verslag van Sjef - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van janny viguurs - WaarBenJij.nu Verslag van Sjef - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van janny viguurs - WaarBenJij.nu

Verslag van Sjef

Door: jannysjef

Blijf op de hoogte en volg janny

28 Mei 2012 | Thailand, Bangkok

Verslag van Sjef:

Nu even een paar woordjes van mij ( sjef)

Als je ziet hoe het hier allemaal groeit en bloeit dan word je heel hebberig wat betreft planten die ik ook zou willen meenemen, maar ik heb al zoveel ruimte nodig in de wintermaanden in de kas. Dus laten alle zaaddozen maar hangen.
Zoals Janny al schreef in het voorafgaande wat is het hier toch genieten van alles.
We zijn het er trouwens alle twee over eens dat deze vakantie tot nu toe echt genieten is.
Hebben al veel leuke momenten gehad waarbij we veel gelachen hebben. Veel mooie dingen gezien kort weg in een woord genieten. Zeker een aanrader voor iedereen.

Wel een heerlijk idee dat we lekker een paar dagen bij geboekt hebben hier in het geweldige resort waar we nu zitten.
Heb er totaal nog geen behoefte aan om verder te gaan reizen.Volgende week na Janny's verjaardag gaan we zo langzamerhand richting Bangkok.

Wat heerlijk is het trouwens om even je niet druk te hoeven maken over wat er allemaal gebeurd in politiek den haag.
Voor ieder een fijne zondag en tot .................