Thailand 2015 -5 - Reisverslag uit Prachuap Khiri Khan, Thailand van janny viguurs - WaarBenJij.nu Thailand 2015 -5 - Reisverslag uit Prachuap Khiri Khan, Thailand van janny viguurs - WaarBenJij.nu

Thailand 2015 -5

Door: Janny

Blijf op de hoogte en volg janny

09 Februari 2015 | Thailand, Prachuap Khiri Khan

9 februari 2015 -5

Eindelijk eens lekker geslapen! De matrassen zijn hier zó hard en de kussens dito!
Inpakken en wegwezen, om half 11 zijn we klaar, in de tuktukbrommert, mét bagage en Sjef en Janny. Zó deftig! Ik voel me dan net Anny de Rooij, haha!
Kamer is klaar, een héél groot 2 persoonsbed, met 1 heel groot dekbed (!).
We hebben bedongen dat we 2 losse dekbedden krijgen, anders komen we niet. Vanmiddag gaat ze ze kopen, en inmiddels zijn ze hier. 2 fleecedekens met apen erop, geweldig!
We hebben ons geïnstalleerd en vertrekken op ons fietske naar de luchtmachtbasis.
Daar wordt op de landingsstrip vliegles gegeven aan een helicopter en een klein vliegtuig. Om de beurt moeten ze opstijgen en landen, en zolang dat gebeurt, mogen we niet oversteken. Kan allemaal hier!
Eindelijk erdoor, en doorfietsen maar. Haha Sjef en Janny in Thailand... Hier kom je écht niet met een rondreis. Maar er is een heerlijk strand, mét stoelen, winkels, eten, net wat je wilt.
Eigenlijk moeten we nog doorfietsen naar de volgende rots, daar zitten langgoerapen, maar ik weet nog niet of ik die wel wil zien.
Dus ons lekker geïnstalleerd, oogjes dicht, lekker soezen, totdat we door dikke druppels worden gewekt! Nou dat weer! Na een kwartiertje schuilen kunnen we weer terug, maar het blijft dreigen en aangezien we nog moeten fietsen vertrekken we maar weer. Nog een lekkere smoothie en een taartje, en de avond valt.
Terug naar onze nieuwe stek, eens kijken wat de avond brengt...
En we gaan ons beraden wat ons nieuwe reisdoel brengt, maar eigenlijkebben we het hier zo goed naar de zin, in dit slaperige Prachuap Khiri Khan, dat we nog steeds niet zo nodig hoeven te verkassen!
We zien wel!

• 10 Februari 2015 - 16:37

Heidy Van De Wiel:

Hoi hoi Janny en Sjef, echt leuk om jullie reisverslag te lezen. Fijn dat ze voor een fatsoenlijk bed en dekens zorgen, dat je lekker kunt slapen. Leuk dat aapje net op de whatsapp. Nog lekker genieten en ik lees vooral graag jullie reisverslag verder
    Gr heidy