Dag 19 : Jomtien, laatste dag - Reisverslag uit Jomtien, Thailand van janny viguurs - WaarBenJij.nu Dag 19 : Jomtien, laatste dag - Reisverslag uit Jomtien, Thailand van janny viguurs - WaarBenJij.nu

Dag 19 : Jomtien, laatste dag

Door: jannysjef

Blijf op de hoogte en volg janny

05 Juni 2012 | Thailand, Jomtien

Dag 19: JOMTIEN

Laatste dag hier, vandaag. Die we bijna geheel op t strand hebben doorgebracht. Heerlijk weertje, maar goed heet. Hoge golven, en als ik dan zo op mijn bedje lig, 2 meter van de branding, dan bedacht ik me opeens hoe angstaanjagend de tsunami geweest moet zijn. Ja ik weet dat die aan de westkust was, maar toch, brr. Moet er niet aan denken. Er is trouwens niemand die het daar nog over heeft en dat heeft naar mijn idee weer te maken met het Boeddhisme.
De bonte stoet van strandventers kwam ook vandaag weer langs, en nieuw waren de stenen vogeltjes met cassetterecorder, heerlijke grote gamba's, massaaaage lady? Brillen, dvd's, ijsjes, een soort bolussen, leek er echt op, donuts, en nog veel meer. Amusant!
Vandaag hebben we wel the limit gezien op t gebied van ouwe kerel met jonge vrouw. Die zat naast ons, hij hoefde alleen zijn ogen nog maar dicht te doen en dan was t een fossiel, zo oud. Hadden kind bij zich van jaartje of 6, hazenlib en niet helemaal tof ( ocherrum) . Vader las de Bangkok Post en t ventje moest gaan liggen slapen op de stukken krant die papa gelezen had. Ik denk dat papa, een Amerikaanse, veteraan uit de Vietnam oorlog misschien- was, niet zo goed zag, hij droeg een bril met glazen zo groot als morgen de hele dag. Heeft de hele dag zitten slapen en toen t ventje wakker werd, 't was allang vloed.... Gingen ze weer weg en deed ie een dik jack aan. Moest vast nog mee achter op de brommert haha!
Dat is dan zo ongeveer wat wij meemaken op zo'n dag.
Onderweg naar de Drie Olifanten, nog een bakkie koffie gedronken bij de ladyboy, ze is zo attent, alleen die zware stem, daar moet ik steeds om lachen.
Later zijn we er ook nog lekker Pad Thai wezen eten.
Ommetje langs de strandweg en naar huis, koffertje maar weer pakken want morgen om 10 uur staat de taxi naar Bangkok voor de deur! En dan gaan we echt voor de laatste etappe van deze heerlijke vakantie.
We gaan logeren in t Prince Palace hotel en hebben de kamer tot woensdagavond 18.00 uur geboekt, kunnen we nog lekker ffe douchen voordat we naar het vliegveld moeten. Maar eerst nog een dagje Bangkok en als t goed is gaan we morgenavond eten met Remy, een schoolmaat van onze Coen, die hier in Bangkok werkt. Lijkt me leuk. We zouden nog bellen, dus dat gaan we morgen maar eens doen.
Bangkok, here we come!

  • 04 Juni 2012 - 17:32

    Liesbeth:

    Geniet nog wat van je laatste dag ,veel plezier in Bangkok, en verder een beetje uitrusten voor de lange terugreis. Goei reis en see you soon.
    Doeidoei

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Thailand, Jomtien

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

08 Juni 2012

LAATSTE DAG BANGKOK - DUBAI - HOME

05 Juni 2012

Dag 19 : Jomtien, laatste dag

04 Juni 2012

Dag 18 : JOMTIEN

02 Juni 2012

Dag 17 JOMTIEN

01 Juni 2012

Dag 15 JOMTIEN
janny

Actief sinds 15 Mei 2012
Verslag gelezen: 191
Totaal aantal bezoekers 16383

Voorgaande reizen:

07 Februari 2015 - 27 Februari 2015

Thailand 2015. -1

30 Oktober 2013 - 22 November 2013

Thailand en Laos 2013

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: