12 februari -8 laatste dag in Prachuap Khiri Khan - Reisverslag uit Prachuap Khiri Khan, Thailand van janny viguurs - WaarBenJij.nu 12 februari -8 laatste dag in Prachuap Khiri Khan - Reisverslag uit Prachuap Khiri Khan, Thailand van janny viguurs - WaarBenJij.nu

12 februari -8 laatste dag in Prachuap Khiri Khan

Door: Janny

12 Februari 2015 | Thailand, Prachuap Khiri Khan

12 februari -8 laatste dag in Prachuap Khiri Khan

Lekker bijtijds wakker, ontbijt, 2 gebakken eieren met sla toast en thee.
Wij naar het strand op de Basis Wing 5.
Het was er nog doodstil en we hadden het mooie strand voor onszelf.
Eindje gelopen door de branding, nou ja gewoon warm water, heerlijk.
Ommeletje gegeten, gezwommen, gelezen, kortom, genoten van onze laatse dag hier.
Teruggefietst en nog even het terrein van de grote tempel op. Nou dat was weer van korte duur. We werden angstaanjagend bekeken door een stuk of 10 zwerfhonden, en toen er een vervaarlijk blaffend achter ons aan kwam, zijn we weer snel van het terrein weggefietst, het rolluik voor de gebedsruimte was trouwens toch al gesloten.

We hebben bevestiging van ons guesthouse in Petchaburi, dus nieuw avontuur morgen.
Nu nog even naar de avondmarkt wat lummelen en bijtijds ons bed in...dat is de planning, maar ja, you never know!